Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Pytania

TUTAJ ZNAJDZIESZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA!


--- DANE DO PRZELEWU ---


Poniżej znajdziesz dane do wykonania przelewu:

Poziom Studio

51 1140 2004 0000 3302 7632 4847

W tytule proszę wpisać numer zamówienia, który będzie podany w mailu potwierdzającym zakupy w sklepie www.poziomstudio.pl

 

1. Czy wysyłamy za pobraniem?
Nie, nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
Jedyna opcja zapłaty to przelew online, blik lub przelew tradycyjny.

2. Czy  istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, ale prosimy w tej sprawie umówić się wcześniej na konkretny termin.
Zazwyczaj pracownia nie jest gotowa na odwiedziny ze względu na produkcję - prace brudne :)
Mieścimy się w Ząbkach (koło Warszawy), ale też można nas odwiedzić na targach w weekendy.

3. Czy wysyłamy za granicę?
Tak, wysyłamy produkty za granicę, do krajów europejskich.
Jeśli mieszkasz poza UE prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupów.

4. Czy produkty można myć w zmywarce / używać w kuchence mikrofalowej?
W zależności od temperatury wypału i użytego szkliwa. Ceramikę przeznaczoną do kontaktu z żywnością wypalamy na wysoką temperaturę i używamy szkliw bezpiecznych. Jeśli szkliwo nie jest przeznaczone do kontaktu z żywnością, taką informację zawsze dostaniesz w opisie.

5. Czy jest możliwość zapakowania przesyłki na prezent?
Oczywiście. Jeśli chcesz wysłać przesyłkę bezpośrednio do osoby obdarowywanej napisz do nas wiadomość na maila : pracownia@poziomstudio.pl
dodając informację o numerze zamówienia.
Chętnie zapakujemy na prezent i dołączymy karteczkę z życzeniami.
Do przesyłki nie zostanie dołączony paragon, więc wyślemy skan drogą elektroniczną.

6. Czy mogę zwrócić towar?
Tak, towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT PROSZĘ O WCZEŚNIEJSZĄ WIADOMOŚĆ NA MAILA :
WYGENERUJEMY ETYKIETĘ ZWROTNĄ.

Produkt należy bezpiecznie zapakować i odesłać wraz z dokumentem potwierdzającym zakup (paragon/faktura) oraz wypełnionym formularzem zwrotu https://poziomstudio.pl/reklamacja

na przesyłce proszę zaznaczyć, że jest to ZWROT

Po otrzymaniu przesyłki, zwrócimy środki na podane konto.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://poziomstudio.pl/regulamin

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.