Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE i ZWROTY
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Różana 7/19, 05-091 Ząbki.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
FORMULARZ REKLAMACYJNY:
…......................., dnia ............. 20.... r.
DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko: ............................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
E-mail: ...........................................................................................................................................
Tel.: ...............................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego: ..........................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia produktu: ................................................................................................................
Nazwa produktu: ..........................................................................................................................
Nr faktury/paragonu: ..........................................................................................................................
Ogólna wartość produktu: .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone ..........................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) odstąpienie od umowy.
……………………………………...……………..
Podpis