Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE i ZWROTY

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Różana 7/19, 05-091 Ząbki.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY:

 

 

…......................., dnia ............. 20.... r.



DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ............................................................................................................................

Adres: ...........................................................................................................................................

E-mail: ...........................................................................................................................................

Tel.: ...............................................................................................................................................

Nr rachunku bankowego: ..........................................................................................................



PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia produktu: ................................................................................................................

Nazwa produktu: ..........................................................................................................................

Nr faktury/paragonu: ..........................................................................................................................

Ogólna wartość produktu: .............................. zł



ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ..........................................................................................................



DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) odstąpienie od umowy.





……………………………………...……………..

Podpis

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.